Katolički vjeronauk
Svrha je Katoličkog vjeronauka u školi učenicima pružiti postupno i sustavno upoznavanje i produbljivanje kršćanskoga nauka i vjere koja im omogućava izgradnju i ostvarenje zrele osobnosti. Učenje i proučavanje omogućava učenicima svjesno, odgovorno i zrelo razmišljanje i vladanje s obzirom na religiju i vjeru. Ostvariti tako artikuliranu svrhu zahtijeva od učenika prihvaćanje religije i vjere kao središnjega područja ljudske stvarnosti, razumijevanje bitnih sadržaja kršćanske vjere te poznavanje mogućnosti oblikovanja vlastitoga života na načelima kršćanske vjeroispovijesti. Pritom se u vjeronauku u školi ne radi samo o poznavanju i shvaćanju važnosti religije i vjere nego i o mogućnosti njezina prihvaćanja. Iz takva pristupa religiji i vjeri, posebno kršćanskoj, proizlazi da je mjesto vjeronauka u odgojno-obrazovnome sustavu znak prihvaćanja i poštovanja religiozne dimenzije odgoja i prisutnost religije u društvu i kulturi, kao i povijesne uloge i doprinosa kršćanstva i Katoličke crkve u različitim područjima razvoja i napretka hrvatskoga i europskih naroda, napose u kulturi, znanosti, umjetnosti, graditeljstvu i školstvu. Katolički vjeronauk u tome je pogledu utemeljen ne samo teološki nego i antropološko-pedagoški te povijesno – kulturološki.
Nastavnici: Damir Jurič, Anita Kapelac, Nedjeljko Hranić, Ančica Božić
Izvor: MZOS
« Travanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |