Drugačiji od drugih - prikaz izvannastavnih aktivnosti u osnovnoj školi - FOLKLORAŠI I TAMBURAŠI
Mnogi učenici dio svog slobodnoga vremena koriste za bavljenje korisnim i zanimljivim aktivnostima iz područja glazbenih, scenskih, likovnih i drugih aktivnosti. U mnoštvu raznovrsnih izvannastavnih aktivnosti koje se nude učenicima u našoj školi i koje kvalitetno ispunjavaju učenikovo slobodno vrijeme, važno je i da su odabrane od strane samog učenika. Budući da učenici sami odabiru aktivnost, veća je i njihova motivacija što omogućuje širok opseg i lakše usvajanje znanja.
Stoga smo odlučili snimiti kratki film o folklornim i tamburaškim skupinama naše škole.
U video uratku vodimo vas na sjeverozapad Hrvatske, u Bjelovarsko – bilogorsku županiju, točnije u njeno samo središte, u grad Bjelovar.
Sa sjeveroistočne strane Bjelovara nalazi se duga i niska Bilogora, a običaje, pjesme i plesove toga kraja njeguju učenici IV. osnovne škole Bjelovar.
Podijeljeni u dvije folklorne skupine, mlađeg i starijeg uzrasta, svaki tjedan marljivo uvježbavaju dječje tradicijske igre s pjevanjem i narodne plesove bilogorskog kraja.
U rad izvannastavnih skupina uključeni su svi učenici koji se žele upoznati s bogatom dječjom tradicijskom građom i mogućnostima njezine primjene na sceni. Svaki tjedan uvježbavamo dječje tradicijske igre s pjevanjem i narodne plesove bilogorskog kraja koji su primjereni dječjem uzrastu.
U naškoj školi također djeluju i dvije tamburaške skupine mlađeg i starijeg uzrasta. Pjesmu i ples folkloraša prate na svojim instrumentima, redovito vježbaju i ne propuštaju probe jer uživaju u zajedničkom druženju, pjesmi i plesu uz koje se opuštaju od svakodnevnih školskih obaveza.
učiteljica razredne nastave i voditeljica folklorne skupine:
Lidija Petreković, IV. OŠ Bjelovar
« Lipanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |