preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
Brojač posjeta
Ispis statistike od 5. 4. 2011.

Ukupno: 1349470
DRVOKOD

Portal za škole

 

Vijesti

BITI DRUGAČIJI, BITI POSEBAN

Povodom Tjedna tolerancije (14.-18.11.) i Međunarodnog dana tolerancije (16.11.) knjižničarka Dejana Bedeković i nastavnica likovne kulture Dijana Pertunaj su s djecom, učenicama 3. r. Enom Murić, Sarom Drakulić i Sarom Bućan i učiteljicom Ivanom Đurkijom, napravile dvije izložbe. 


S njima su skrenule pažnju učiteljima, zaposlenicima i učenicima škole te roditeljima i posjetiteljima škole na problem djece s teškoćama u čitanju i s disleksijom. Izložba je napravljena prema planu naših aktivnosti u Nacionalnoj kampanji pod nazivom "I ja želim čitati!" šk. g. 2016./2017.

Izložbom u holu predmetne nastave knjižničarka i nastavnica LK pokušale su se osvrnuti na simptome disleksije u školske djece, kako prepoznati dijete s disleksijom i s poteškoćama u čitanju i pisanju u razredu te kako im mogu pomoći sami roditelji. Materijale su pronašle na stranicama Hrvatske udruge za disleksiju (HUD-a) te dobile od organizatora Kampanje.

Izložbom u holu razredne nastave pak su s učenicama skrenule učiteljima pažnju na preporuke o izgledu teksta koji osobe s disleksijom lakše čitaju iz Smjernica za građu laganu za čitanje te im pokazale upute za izradu razvojne „tihe“ knjige, namijenjene razvoju senzornih, grafomotoričkih, podražajnih i kognitivnih sposobnosti djeteta koje su pronašle na mrežnim stranicama. Uz nju su izložile dvije razvojne tihe knjige, koje su rezultat kreativne radionice održane u školskoj knjižnici u utorak, 8.11.2016. povodom Mjeseca hrvatske knjige. Tekst izložbi je pisan posebnim fontom Dyslexie.

Izložbe su bile postavljene u školi dva tjedna, i posjetilo ih je oko 788 učenika, 85 zaposlenika škole i oko 500-tinjak posjetilaca škole.

Na kraju, želimo samo reći da educirani učitelji, knjižničari i roditelji imaju senzibilizirani stav prema korisnicima s poteškoćama u čitanju i pisanju, znaju da takve osobe ne mogu pronaći ono što traže bez dodatne pomoći. I stoga se nadamo da smo ovim svojim malim izložbama potaknule da djecu i sve osobe s poteškoćama u čitanju i pisanju prihvatimo kao takve kakve jesu i da im pomognemo da se lakše uklope u naše društvo. ♥

 

 

 

 

                                        Tekst: Dejana Bedeković, školska knjižničarka



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Sanja Pavin   datum: 11. 12. 2016.

Vijesti

BITI DRUGAČIJI, BITI POSEBAN

Povodom Tjedna tolerancije (14.-18.11.) i Međunarodnog dana tolerancije (16.11.) knjižničarka Dejana Bedeković i nastavnica likovne kulture Dijana Pertunaj su s djecom, učenicama 3. r. Enom Murić, Sarom Drakulić i Sarom Bućan i učiteljicom Ivanom Đurkijom, napravile dvije izložbe. 


S njima su skrenule pažnju učiteljima, zaposlenicima i učenicima škole te roditeljima i posjetiteljima škole na problem djece s teškoćama u čitanju i s disleksijom. Izložba je napravljena prema planu naših aktivnosti u Nacionalnoj kampanji pod nazivom "I ja želim čitati!" šk. g. 2016./2017.

Izložbom u holu predmetne nastave knjižničarka i nastavnica LK pokušale su se osvrnuti na simptome disleksije u školske djece, kako prepoznati dijete s disleksijom i s poteškoćama u čitanju i pisanju u razredu te kako im mogu pomoći sami roditelji. Materijale su pronašle na stranicama Hrvatske udruge za disleksiju (HUD-a) te dobile od organizatora Kampanje.

Izložbom u holu razredne nastave pak su s učenicama skrenule učiteljima pažnju na preporuke o izgledu teksta koji osobe s disleksijom lakše čitaju iz Smjernica za građu laganu za čitanje te im pokazale upute za izradu razvojne „tihe“ knjige, namijenjene razvoju senzornih, grafomotoričkih, podražajnih i kognitivnih sposobnosti djeteta koje su pronašle na mrežnim stranicama. Uz nju su izložile dvije razvojne tihe knjige, koje su rezultat kreativne radionice održane u školskoj knjižnici u utorak, 8.11.2016. povodom Mjeseca hrvatske knjige. Tekst izložbi je pisan posebnim fontom Dyslexie.

Izložbe su bile postavljene u školi dva tjedna, i posjetilo ih je oko 788 učenika, 85 zaposlenika škole i oko 500-tinjak posjetilaca škole.

Na kraju, želimo samo reći da educirani učitelji, knjižničari i roditelji imaju senzibilizirani stav prema korisnicima s poteškoćama u čitanju i pisanju, znaju da takve osobe ne mogu pronaći ono što traže bez dodatne pomoći. I stoga se nadamo da smo ovim svojim malim izložbama potaknule da djecu i sve osobe s poteškoćama u čitanju i pisanju prihvatimo kao takve kakve jesu i da im pomognemo da se lakše uklope u naše društvo. ♥

 

 

 

 

                                        Tekst: Dejana Bedeković, školska knjižničarka



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Sanja Pavin   datum: 11. 12. 2016.

Oglasna ploča

Kalendar
« Svibanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji


e-Dnevnik

e-Dnevnik

Dokumenti

Djetinjstvo bez gladi




preskoči na navigaciju