preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
Brojač posjeta
Ispis statistike od 5. 4. 2011.

Ukupno: 1349431
DRVOKOD

Portal za škole

 

Vijesti

Integrirani dan u 4.c razredu

Obilježen dana Sunca i obitelji – 5.5.2016.

      8-12h


INTEGRIRANI DAN U 4. C RAZREDU IV. OŠ BJELOVAR

Obilježavanje dana Sunca i obitelji – 5.5.2016. 8-12h

Povodom Dana Sunca i Dana obitelji, u četvrtak 5. svibnja 2016. od 8h do 12h, u 4.c razredu IV. osnovne škole Bjelovar proveden je integrirani dan. Bio je osmišljen kao suradnja razreda i njihove učiteljice Ljubice Šolaje, roditelja i knjižničarki.

Integrirani dan oblik je nastave u kojoj je prisutno aktivno učenje. Takvim radom ostvaruje se povezanost pojava u životu, uči se otkrivati gledanjem i slušanjem te se istražuje i analizira ostvareno. Dakle, takav dan ima određenu temu o kojoj učenici uče kroz različite nastavne predmete, a mi smo učili o Suncu.

  

Integrirani dan u razrednoj nastavi 4. c sastojao se od osam nastavnih situacija čije su zadatke učenici odrađivali u četiri grupe i na taj način prikupljali bodove koje su mame pažljivo bilježile. Za početak smo otpjevali pjesmu Dobro jutro i tako se razbudili. Također, i između pojedinih nastavnih situacija smo pjevali kako bismo se protegnuli.

Nadalje, u prvoj situaciji, igrali smo igru asocijacija pri čemu su učenici otkrivali pojmove u poljima i govorili rješenja, a pomoću njih morali otkriti konačno rješenje - Sunce. Nakon toga, pobjednička grupa je crtala, a ostale tri na kartončiće pisale što više asocijacija na pojmove pčele, cvjetovi i Sunce. Raspravom smo zaključili o njihovoj povezanosti.

U drugoj nastavnoj situaciji svaka grupa je morala izvući tri kartončića na kojima su bili pojmovi iz prethodne igre asocijacija. Na osnovu tri izvučena pojma učenici su smišljali maštovite „sunčane“ priče jednostavnim rečenicama.

Nakon pročitanih priča, u grupama su čitali enciklopedije i članke o Suncu, Sunčevoj energiji, povijesti i mitovima o Suncu te kako se zaštititi od njega. Pročitano su izložili pisanjem i crtežima.

Četvrta nastavna situacija uključivala je pjevanje i čitanje pjesama o Suncu. Otpjevali smo Žutu pjesmu, ali i Himnu zadrugara kako bismo ukazali na važnost složnosti. Čitanjem pjesama u paru učenici su morali što više zapamtiti, a nakon toga ih prepričati ili izrecitirati.

U slijedećoj nastavnoj situaciji, igrali smo štafetnu igru sa žutom loptom. Učiteljica je na ploči nacrtala Sunce u čiju su sredinu učenici gađali gumenom loptom jedan po jedan, u koloni te tako prikupljali bodove za svoje grupe.

Šesta nastavna situacija bila je u obliku kviza znanja. Učenici su izvlačili kartončiće, a zatim se utroje dogovarali oko odgovora. Nakon što su iznijeli svoja rješenja, bilo je očito kako su dvije grupe izjednačene, a daljnjim natjecanjem opravdale su izjednačenost te su obje proglašene pobjednicima.

Na kraju integriranog nastavnog dana, učenici i roditelji su od raznobojnih kartona i papira izrađivali igru memory u obliku Sunca koju sada mogu igrati u svome razredu. 

U osmoj nastavnoj situaciji dobili su eko poruke koje su teme njihovih sastavaka za zadaću.

Veselimo se njihovim uradcima i budućim jednako lijepo provedenim integriranima danima!

 

 

Tekst napisala: Ines Bobinac, knjižničarka pripravnica

Tekst pregledala i lektorirala: Dejana Kurtović, školska knjižničarka IV. OŠ Bjelovar


Priloženi dokumenti:
IzvjeL_Ä_e_-_Dan_obitelji.doc (651.00 KB)

Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Jadranka Solar-Šorgić   datum: 12. 5. 2016.

Vijesti

Integrirani dan u 4.c razredu

Obilježen dana Sunca i obitelji – 5.5.2016.

      8-12h


INTEGRIRANI DAN U 4. C RAZREDU IV. OŠ BJELOVAR

Obilježavanje dana Sunca i obitelji – 5.5.2016. 8-12h

Povodom Dana Sunca i Dana obitelji, u četvrtak 5. svibnja 2016. od 8h do 12h, u 4.c razredu IV. osnovne škole Bjelovar proveden je integrirani dan. Bio je osmišljen kao suradnja razreda i njihove učiteljice Ljubice Šolaje, roditelja i knjižničarki.

Integrirani dan oblik je nastave u kojoj je prisutno aktivno učenje. Takvim radom ostvaruje se povezanost pojava u životu, uči se otkrivati gledanjem i slušanjem te se istražuje i analizira ostvareno. Dakle, takav dan ima određenu temu o kojoj učenici uče kroz različite nastavne predmete, a mi smo učili o Suncu.

  

Integrirani dan u razrednoj nastavi 4. c sastojao se od osam nastavnih situacija čije su zadatke učenici odrađivali u četiri grupe i na taj način prikupljali bodove koje su mame pažljivo bilježile. Za početak smo otpjevali pjesmu Dobro jutro i tako se razbudili. Također, i između pojedinih nastavnih situacija smo pjevali kako bismo se protegnuli.

Nadalje, u prvoj situaciji, igrali smo igru asocijacija pri čemu su učenici otkrivali pojmove u poljima i govorili rješenja, a pomoću njih morali otkriti konačno rješenje - Sunce. Nakon toga, pobjednička grupa je crtala, a ostale tri na kartončiće pisale što više asocijacija na pojmove pčele, cvjetovi i Sunce. Raspravom smo zaključili o njihovoj povezanosti.

U drugoj nastavnoj situaciji svaka grupa je morala izvući tri kartončića na kojima su bili pojmovi iz prethodne igre asocijacija. Na osnovu tri izvučena pojma učenici su smišljali maštovite „sunčane“ priče jednostavnim rečenicama.

Nakon pročitanih priča, u grupama su čitali enciklopedije i članke o Suncu, Sunčevoj energiji, povijesti i mitovima o Suncu te kako se zaštititi od njega. Pročitano su izložili pisanjem i crtežima.

Četvrta nastavna situacija uključivala je pjevanje i čitanje pjesama o Suncu. Otpjevali smo Žutu pjesmu, ali i Himnu zadrugara kako bismo ukazali na važnost složnosti. Čitanjem pjesama u paru učenici su morali što više zapamtiti, a nakon toga ih prepričati ili izrecitirati.

U slijedećoj nastavnoj situaciji, igrali smo štafetnu igru sa žutom loptom. Učiteljica je na ploči nacrtala Sunce u čiju su sredinu učenici gađali gumenom loptom jedan po jedan, u koloni te tako prikupljali bodove za svoje grupe.

Šesta nastavna situacija bila je u obliku kviza znanja. Učenici su izvlačili kartončiće, a zatim se utroje dogovarali oko odgovora. Nakon što su iznijeli svoja rješenja, bilo je očito kako su dvije grupe izjednačene, a daljnjim natjecanjem opravdale su izjednačenost te su obje proglašene pobjednicima.

Na kraju integriranog nastavnog dana, učenici i roditelji su od raznobojnih kartona i papira izrađivali igru memory u obliku Sunca koju sada mogu igrati u svome razredu. 

U osmoj nastavnoj situaciji dobili su eko poruke koje su teme njihovih sastavaka za zadaću.

Veselimo se njihovim uradcima i budućim jednako lijepo provedenim integriranima danima!

 

 

Tekst napisala: Ines Bobinac, knjižničarka pripravnica

Tekst pregledala i lektorirala: Dejana Kurtović, školska knjižničarka IV. OŠ Bjelovar


Priloženi dokumenti:
IzvjeL_Ä_e_-_Dan_obitelji.doc (651.00 KB)

Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Jadranka Solar-Šorgić   datum: 12. 5. 2016.

Oglasna ploča

Kalendar
« Svibanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji


e-Dnevnik

e-Dnevnik

Dokumenti

Djetinjstvo bez gladi




preskoči na navigaciju