Primjeri dobre prakse
eTwinning projektom „U svijetu likovnih umjetnika“ do ostvarenja ishoda predmetnih kurikuluma i međupredmetnih tema.
U svijetu likovnih umjetnika autorski je eTwinning projekt učiteljice Sandre Vuk koji provodim sa svojim učenicima već četvrtu godinu zaredom, a drugu godinu s mojim sadašnjim 2.b razredom. Sada je to međunarodni projekt jer u njemu sudjeluje puno učitelja iz različitih zemalja svijeta. Projekt se pokazao vrlo korisnim jer upoznavajući velikane likovne umjetnosti i njihov opus, učenike motivira za rad te potiče i razvija njihovu krativnosti i likovnost.
Kroz projekt učenici istražuju najveće likovne umjetnike svijeta i svog zavičaja te kroz analizu njihovih djela i stvarajući vlastita djela po uzoru na umjetnike usvajaju ishode likovne kulture trenutnog razreda. Umjetnike za ovaj projekt nastojim izabrati tako da ih povezujem s aktivnostima koje provodimo tijekom godine obilježavajući važne datume. Na taj način učenici usvajaju ishode i drugih predmeta, kao i ishode međupredmetnih tema.
Ove školske godine moji učenici upoznali su se sa slikarskim rukopisom Miroslava Šuteja. Po uzoru na njega ilustrirali su naslovnicu lektirnog djela Stanari u slonu. Druga aktivnost bila je vezana za opus japanske umjetnice Yayoi Kusama. U stilu njezinih točkica, a povodom Dana zahvalnosti za plodove zemlje ukrašavali su bundeve. Za Dan pismenosti izrađivali su straničnike po uzoru na nizozemskog slikara Piet Mondriana. Učeći točke i crte proučavali su i analizirali Zvjezdanu noć i radili po uzoru na Nizozemca Vincenta van Gogha. Slikarski rukopis Proučavajući Brazilca Romera Britta i njegove slike učenici su za Dan jabuka oslikavali i ukrašavali svoje jabuke.
Naša peta aktivnost bit će vezana za Svjetski dan voda i za opus Stjepka Mamića i njegove ribe u tehnici grataž.
Glavni cilj projekta je upoznati učenike s različitim slikarskim rukopisima umjetnika diljem svijeta, a tijekom projekta barem s jednim iz naše domovine. Nakon što se upoznaju s biografijom umjetnika, njegovim najpoznatijim djelima, učenici pokušavaju svojim dječjim likovnim izražajem prikazati svoj osobni doživljaj nekih od njih. Projekt potiče učenike da istraže najveće likovne umjetnike svijeta i svog zavičaja/regije i stvaranje vlastitih likovnih uradaka.
Učenici radom u projektu razvijaju socijalne i građanske kompetencije, poduzetništvo i inicijativnost, sve u skladu s kurikulumom Likovne kulture i međupredmetnih tema. Kroz ovaj projekt učenici razvijaju kreativnost i uče kritički razmišljati. Rezultate svog rada predstavit će se na izložbi u školi povodom Dana škole i izložbi u gradu, a uz pomoć digitalnih tehnologija i virtualno na stranici projekta.
Učenici tijekom projekta dosta istražuju i puno toga s veseljem i lakoćom nauče.
Neki od učeničkih uradaka:
Tekst: Dragica Budić, učiteljica izvrsna savjetnica
« Travanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
eDnevnik TEST |
• E-DNEVNIK |
• eDnevnik - probna ve... |
• eDnevnik za roditelj... |
• WEBINAR ZA UČITELJE |
• e-Dnevnik Upute za n... |
• e-Dnevnik upute za r... |